2022-02-02 11:44:14
Szanowni Państwo,
W związku z wejściem w życie z dniem 1 stycznia 2021 r. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późniejszymi zmianami) zobowiązującej do elektronizacji zamówień publicznych, Urząd Gminy Kampinos wdrożył Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępnej codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl, gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych poprzez link: https://kampinos.ezamawiajacy.pl
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Elżbieta Korolewska |
Data powstania: | 02.02.2022 11:44 |
Data modyfikacji: | 02.02.2022 11:45 |
Liczba wyświetleń: | 312 |