Artykuł archiwalny
2009-06-24 12:53:32
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wydanie dowod.
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy profil, lewe ucho odkryte),
3. Odpis skrócony aktu urodzenia – jeżeli nie został sporządzony w USC w Kampinosie,
4. Zgoda rodziców (lub opiekunów prawnych) dla osoby małoletniej, która nie ukończyła 13 roku życia, lub zgoda jednego rodzica (lub opiekuna prawnego) dla osoby małoletniej, która ukończyła 13 lat życia
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Gminy w Kampinosie – Urząd Stanu Cywilnego,
tel. (22) 725 00 40 w. 15, pokój nr 5
Termin załatwienia sprawy:
Wydanie dowodu tożsamości – 1 miesiąc
Uwagi:
Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście w obecności opiekuna ustawowego lub prawnego.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych
(Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993)
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
|
Data powstania: |
24.06.2009 12:53 |
Data modyfikacji: |
20.03.2013 14:37 |
Liczba wyświetleń: |
1292 |