3. Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego (nie dotyczy osoby dokonującej zameldowania z równoczesnym wymeldowaniem z dotychczasowego miejsca pobytu).
4.
Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić
zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o
przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do
potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania,
5. Pełnomocnictwo - w przypadku działania za pośrednictwem pełnomocnika,
6. Cudzoziemcy przedstawiają kartę pobytu wydaną w związku z udzieleniem zezwolenia na osiedlenie się, zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnot Europejskich
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów:
USC w Kampinosie, tel. (22) 725 00 40 w. 15
Termin i sposób załatwiania sprawy:
Załatwianie
sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje
bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz
poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.
Uwagi:
-
W przypadku zameldowania na pobyt stały osoby, której poprzednie
miejsce pobytu stałego mieściło się poza obszarem działania Urzędu ,
podczas dokonywania czynności zameldowania należy bezwzględnie okazać
poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w tym
samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)
-
Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł
prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego
prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993)