bip gmina kampinos

Artykuł archiwalny

2009-06-24 12:48:23

Wymeldowanie z pobytu stałego


Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty) lub odpis skrócony aktu urodzenia osoby niepełnoletniej, nieposiadającej dokumentu tożsamości
2. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego,
3. Pełnomocnictwo - w przypadku działania za pośrednictwem pełnomocnika

Opłaty
Czynności związane z wymeldowaniem nie podlegają opłatom.

Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego w Kampinosie, tel. (22) 725 00 40 w.15

Termin
Należy dokonać wymeldowania w dniu opuszczenia miejsca pobytu stałego lub czasowego. 

Informacje dodatkowe
- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego - czynność wymeldowania dokonywana jest bezzwłocznie,
- w wyniku dokonania wymeldowania interesant otrzymuje wydruk komputerowy w postaci poświadczenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego,
- jeżeli okres pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesiące odpowiada okresowi zgłoszonemu przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce tego pobytu jest zwoniona od obowiązku wymeldowania się,
- wymeldowania można dokonać przez pełnomocnika,
- wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu stałego lub czasowego.

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993).

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a):
Data powstania: 24.06.2009 12:48
Data modyfikacji: 20.03.2013 13:20
Liczba wyświetleń: 1207